Bli medlem i LBK  2024

Under 2023 blev vi flera medlemmar i LBK. På två år har vi ökat medlemsantalet med nära 30 procent. Som förening är det viktigt ur många aspekter att visa att vi är en förening med ett stort antal medlemmar.

Är du inte medlem sedan tidigare i Lunnarps BK är det hög tid att gå med i vår 77-åriga förening. Du gör det lättast via knappen här under.

Lunnarps Bk är en förening för Alla och vi strävar efter att kunna erbjuda aktiviteter och gemenskap för alla åldrar och för personer med olika förutsättningar.

★ Tillgång till klubbens interna information

★ Inbjudan till årsmöten och möjlighet att påverka

MEDLEM Senior

Stora medlemskortet 350 kr

Supporterkort

Medlem junior

för dig upp till 15 år - 200 kr.

Förmåner som stor medlem

Avgifter 2024

Medlem Parasport

200 kr.

Förmåner som stor medlem

★ Fri entré till Österlen Garden Show

★ Fri entré till en valfri hemmamatch (ej YA-cup)

★ Medlemserbjudanden

★ Tillgång till motion- och styrketräning

★ Tillgång till klubbens interna information

★ Inbjudan till årsmöten med rösträtt

★ Bidrar med stöd till Läkare utan Gränser

• Medlemskort mm. i medlemsappen

Allt på ett ställe förenklar vardagen

Med hela familjens aktiviteter samlade i en app har det aldrig varit enklare sköta planeringen.

Aktiviteterna i en kalender

I MedlemsAppen syns alla personer som är kopplade till den mailadress du är inloggad med, oavsett vilken förening de tillhör. Det innebär att ni kan samla hela familjens aktiviteter i en och samma vy för att kunna överblicka vad som händer i veckan. Dessutom kan ni exportera aktiviteterna till er egen kalender om det passar bättre!

Missa aldrig några avgifter

Med aktiva i flera föreningar kan det snabbt bli mycket att hålla reda på. Med appen får ni full koll på vad som betalats och vad som återstår, och kan sedan betala med ett klick.

Ladda ned appen via App Store eller GooglePlay